You are currently viewing 【泳鏡推介】Swans 泳鏡?比Speedo/Arena泳鏡更好用?

【泳鏡推介】Swans 泳鏡?比Speedo/Arena泳鏡更好用?

好多人黎到鋪頭都會問我邊個賽鏡好大多人用Speedo / Arena 兩個大牌子都好用我自己鐘意特別少少,唔駛成日撞款既又要好用,又要特別!我自己就用Swans 呢個牌子Swans 係日本牌子,fit我地亞洲人面形十幾年前賽鏡無咩選擇 都會帶Swans 無膠邊既泳鏡比賽有返咁上下年紀應該有d共鳴?近年多左好多唔同款既賽鏡我自己最鐘意用Swans 呢隻賽鏡特點都好貼面,視野比較廣角,鏡膠邊都好舒適有好多鍾顏色,仲有時有d限定版顏色架,夠型啦?除左舒適度,光暗度都好重要你游室內、室外、日頭、夜晚應該用唔同既泳鏡帶錯光暗度,就好似你室內帶太陽眼鏡咁,睇得唔夠清楚了。p.s. 賽鏡其實都可以練水,普通鏡都可以比賽!

#泳具#泳鏡#泳具選擇#賽鏡#希sir泳具介紹

游泳教練 希sir
—————–
旅遊 – 喜歡旅遊,用照片留住最美一刻,帶你遊世界各地
游泳 – 喜歡游泳,亦是一位游泳教練
鐵人 – 忙碌生活,帶著一份堅持,繼續去挑戰自己,這就是我的生活態度
#怒游團#卓毅游泳會#eliteaqua#你估我唔攰咩#游泳教練#swimmingcoach#游泳教練heisir高敬希#roadtoironman#ironman703#旅游鐵人#高敬希

FB:www.facebook.com/coachhei/

IG:instagram.com/hei_ko

發佈留言